Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's) - Norwich

Adresse: Pound Ln, Norwich NR7 0SR.
Telefon: 03458508894.
Webseite: argos.co.uk.
Spezialitäten: -.
Andere interessante Daten: Lieferdienst, Abholung im Geschäft, Service/Leistungen vor Ort, Lieferung am gleichen Tag, Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz, Akkus/Batterien, Kreditkarten, Mobile Zahlungen per NFC.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 79 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 3.5/5.

Ort von Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's)

Das Argos in Pound Lane, Norwich (im Sainsbury's) ist ein Geschäft, das eine große Auswahl an Produkten von Haushaltsgeräten, Technik, Gartenbedarf und vieles mehr bietet. Die Adresse lautet: Pound Ln, Norwich NR7 0SR. Sie können das Geschäft unter der Telefonnummer 03458508894 kontaktieren. Die offizielle Website des Argos in Pound Lane ist argos.co.uk.

Einige der Spezialitäten von Argos in Pound Lane sind der Lieferservice, die Abholung im Geschäft, die Service- und Leistungen vor Ort, die Lieferung am gleichen Tag, die behindertengerechten Eingänge und Parkplätze, sowie der Verkauf von Akkus/Batterien, die Annahme von Kreditkarten und mobiler Bezahlung per NFC.

Dieses Unternehmen hat 79 Bewertungen auf Google My Business, mit einer durchschnittlichen Bewertung von 3.5/5. Es gibt also eine Mischung aus positiven und negativen Bewertungen, es lohnt sich jedoch, eine eigene Meinung zu bilden.

Bei Argos in Pound Lane können Sie eine Vielzahl von Produkten finden, die Sie für Ihren Alltag oder für besondere Anlässe benötigen. Das Personal ist freundlich und hilfsbereit und steht Ihnen gerne bei Fragen zur Verfügung. Aufgrund der behindertengerechten Eingänge und Parkplätze ist das Geschäft auch für Menschen mit eingeschränkter Mobilität gut zugänglich.

Ein weiterer Vorteil des Argos in Pound Lane ist der Lieferservice und die Möglichkeit, die Ware im Geschäft abzuholen. Wenn Sie also nicht die Zeit haben, das Geschäft persönlich zu besuchen, können Sie Ihre Bestellung einfach online aufgeben und sie sich bequem nach Hause liefern lassen oder im Geschäft abholen. Zudem bietet das Geschäft eine Vielzahl von Service- und Leistungen vor Ort an, wie beispielsweise die Reparatur von Elektrogeräten oder die Beratung zu verschiedenen Produkten.

Wenn Sie auf der Suche nach einem bestimmten Produkt sind, können Sie dies einfach auf der offiziellen Website von Argos suchen und sehen, ob es bei Argos in Pound Lane verfügbar ist. Zudem können Sie sich im Geschäft selbst ein Bild von der Qualität und Funktionalität der Produkte machen, bevor Sie eine Kaufentscheidung treffen.

Insgesamt ist das Argos in Pound Lane eine gute Anlaufstelle für alle, die auf der Suche nach einem breiten Sortiment an Produkten und Services sind. Wir empfehlen, die offizielle Website von Argos zu besuchen und sich über die aktuellen Angebote und Services zu informieren. Kontaktieren Sie das Geschäft telefonisch oder besuchen Sie es einfach persönlich, um sich selbst von den Qualitäten von Argos in Pound Lane zu überzeugen.

Bewertungen von Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's)

Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's) - Norwich
Daniel Carey-Dawes
1/5

Poor service at the tills

They have a tv above a payment point with a very clear sign displayed on it. ‘Paid online, collect here’. There is a very clear inference that online orders which have already been paid for should be collected at this till. Today I spent ten minutes waiting at said point only to be told to join the back of a longer queue. When I asked why, the reply came that everything is ‘paid online’. Another staff member I later complained to acknowledged this signage was confusing. However there was no apology for my wasted time. When I was served I had the offer of insurance read out to me in full even though I explicitly said I do not want insurance before his monologue began. Can’t help but conclude they just enjoy wasting your time at this store.

Having now read the other Google reviews for this store it seems other people have experienced the same issues with where to queue.

Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's) - Norwich
Harry Bath-Barranco
3/5

Reasonably good stock levels but terribly staffed. There is also a queue that's meant to be for people who have ordered online and are collecting, but instead (presumably due to staffing) you're made to queue with people ordering in person and doing returns/refunds. Expect to spend much more time than you should have to, if using this shop.

Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's) - Norwich
Mike Watt
3/5

bought a hair clippers babyliss. pure junk. took back next day. was refunded no questions asked. good fast service. buy a different clippers as this 1 is rubbish.

Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's) - Norwich
Clifford M Willett (Cliff)
4/5

A small Argos branch ideal for collecting online orders from.

It also features several terminals so you can order and pay in-store.

I've personally found the service efficient and friendly.

Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's) - Norwich
Ruth Davies
1/5

Went into store today and read the screens above each till. I queued at the till stating online shopping collection as advised in past to do. I thought the person at the till was at the back as no one there. I waited as you would do. I noticed the lady serving on the next till was free but blanked me. I gained her attention where she basically told me off for queuing at the till. Why have screens telling you where to queue and as she very rudely told me have not been used for years! There are ways to speak to people and this was not the way. Disgusting attitude.

Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's) - Norwich
Steven
5/5

Had an issue which became complex, dealt with the Manager Karl, he was a true professional and soon sorted out all of the problems for me. He is a true credit to Argos and should be praised for being helpful and excellent at customer service. Many thanks Karl.

Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's) - Norwich
Laetitia Webb
1/5

Awful experience,

I collected 3 Really Useful boxes that strongly indicate that they’re genuine through the use of capitalisation of the R and U but in fact they’re just useful boxes and NOT of the same quality as the genuine Really Useful Boxes.

I also purchased an electric tin opener and care package but didn’t receive evidence of the care package/receipt. The manager was extremely unhelpful and a disgrace to the Argos brand. He insisted taking my phone off me and going through all my e-mails, a complete intrusion into my privacy. All I wanted was a receipt for something I could prove I had purchased online just before collecting in store. Frustrated I asked for a full refund but have to wait a ridiculous period of time whilst facing confrontational behaviour. The manager by the end says the care e-mails take 48 hours, but he never communicated this to me previously and should have known. Insurance is a regulated industry and Argos are the broker in this situation. The staff should be better trained.

I used to regularly shop here, but I can understand why all their stores are closing. I’ll be shopping at Amazon going forward.

Argos Pound Lane Argos (Inside Sainsbury's) - Norwich
Scott E
1/5

No power, over a week and can return item, absolute joke
Back again and waiting for an age, they have no idea at all. Last time coming here

Go up